Yogatherapie, zelfhelend vermogen

Zelf ga ik niet zo vaak naar een fysiotherapeut, onlangs werd mij nog gezegd: “Wat jij mij adviseert dat zeg mijn fysiotherapeut ook tegen mij!” Ik ben geen fysiotherapeut, maar heb wel heel veel kennis van het menselijk lichaam en het zelfhelend vermogen.


Bij mij kun je een afspraak maken voor Yogatherapie.


Yogatherapie is een hele fijne vorm om aan je ongemak te werken. Je gaat aan de slag met je eigen lichaam, gevoelens en gedachten. Yoga is een sanskriet woord dat betekent: een worden. Er zijn heel veel soorten van Yoga. In Yoga therapie gaan we kijken welke vorm bij jou past, welk lichaam uit balans is en hoe dit weer in evenwicht kan worden gebracht. 


In een kennismakingsgesprek wordt vastgelegd waar je aan wilt werken, wat er voor zorgt dat de energie niet stroomt. 


Ik luister en stel een plan voor. Wil je hier mee aan de slag, dan worden er afspraken gemaakt waarin je oefeningen gaat doen.


Dit zijn oefeningen die zich richten op het zelfhelend vermogen van het lichaam. Het lichaam is een prachtig instrument dat je laat zien waar het evenwicht is verstoord en de energie niet stroomt.


Volgens de Yogaleer bestaat er naast het fysieke lichaam ook een energielichaam, mentaal lichaam en causaal lichaam, zijn deze vrij van verstoringen dan ervaren we harmonie, zorgt een van de lichamen voor ongemak dan is het verstandig je hiervan te onthechten, anders blijft het ongemak zich aandienen en dat kost heel veel energie.


Voor deze lichamen ga je oefeningen doen en instructies hoe je thuis verder kunt oefenen.


Yoga therapie wordt 1 op 1 gegeven, op afspraak. Je kunt een afspraak maken voor 30, 45 of 60 minuten. Deze zijn op locatie of online. Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Geef aan dat je een afspraak wilt maken voor Yoga therapie en ik neem contact met je op.


Kosten Yoga therapie: € 75,00 per uur.


Kijk er naar uit om je te ontmoeten op onze afspraak! 


Namaste,


Catharina Blijlevens

Laat je innerlijk stralen!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Over mijn linkerhand

Zorg voor ontspanning